Dag 23 - Toronto Sheraton Downtown Hotel

11 augustus 2017 - Toronto, Canada

We hebben pas één nacht in het hotel geslapen, maar middenin deze metropool voelt het alsof we de camper twee weken geleden al hebben ingeleverd. Heel bizar. We ontbijten in het hotel, waar we van een lekker buffet en flink wat koffie genieten. Daarna gaan we op pad om te shoppen. We lopen naar het Eaton Centre. Eén van de grootste overdekte winkelcentra van Noord-Amerika. Het telt ongeveer 330 winkels. Dus hier kunnen we ons voorlopig wel vermaken. Iedereen gaat z'n eigen weg en gaat op pad voor kleding, souvenirs en andere spulletjes die in verband met de gunstige wisselkoers hier stukken goedkoper zijn dan thuis. Rond lunchtijd ontmoeten we elkaar weer op een soort food festival terrein, ook in dit winkelcentrum. Een stevige lunch zorgt ervoor dat we er weer even tegenaan kunnen. En weer lopen we twee uur winkel in winkel uit. Als we elkaar weer treffen gaan de mannen met de kids terug naar het hotel, terwijl de vrouwen nog een laatste rondje maken. In het hotel wordt en even lekker gezwommen en gerelaxt. Een prima afsluiter van de hele dag langs etalages slenteren.

's Avonds eten we bij The Pickle Barrel, een restaurant waar in 1996 ook gegeten werd. En wat kun je hier goed eten zeg. Verse ingrediënten, heerlijke smaken en meer dan volle borden. En de cocktails mogen er ook zijn. Iedereen geniet van deze heerlijke maaltijd. Voor iedereen die ooit naar Toronto gaat, sla dit restaurant zeker niet over. Maar de tijd vliegt voorbij, dus snel weer terug naar het hotel. Morgen zal de wekker vroeg van zich laten horen.