22 feet go Canada

1 juli 2017 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

Hello!

Wat leuk dat je geïnteresseerd bent en via dit blog met ons mee zal gaan op digitale reis deze zomer naar Canada. We hopen jullie te kunnen vermaken met een hoop leesvoer, geïllustreerd met foto's; mooie avonturen, spannende momenten, grappige anekdotes en tranentrekkende wist u datjes. Maar bovenal hopen we dat plezier en genieten de boventoon gaan voeren.

22 feet, best een bijzonder gezelschap. 5 kinderen (qua kosten hebben we overigens maar 2 kinderen en ineens 3 volwassenen extra, maar dat vertellen we ze mooi niet... straks denken ze dat ze zich ook als volwassenen mogen gedragen) en 6 volwassenen. Een hele club bij elkaar.

Om te zorgen dat de sfeer aan het eind van de reis nog net zo gezellig is als bij de start, hebben we besloten om met drie campers op pad gaan. Na de nodige voorbereiding ligt de route vast; de provincial parks en campgrounds zijn gereserveerd. We zijn dus zeker van een plek om te overnachten. Hoewel het 150 jarig bestaan van Canada voor extra feestelijke activiteiten zal zorgen, brengt het hoogstwaarschijnlijk ook extra toeristen op de been. Vandaar dat we het toch niet aandurven om op de bonnevooi te reizen.

Wanneer je (net als een deel van ons reisgezelschap) benieuwd bent langs welke plekken de reis ons zal brengen, moeten we je op dit moment toch nog even in spanning laten. Sommige plekjes zijn zo uniek en zullen zo spectaculair worden, dat we dit nog niet willen verklappen aan onze reisgenoten. Maar niet getreurd! Volg ons vanaf 20 juli op dit reisblog, en we zullen je meenemen op onze avonturen.

Ontario, ours to discover!!

P.S. Wil je automatisch op de hoogte worden gehouden van ieder nieuw avontuur, schrijf je dan snel in bij onze mailinglist