Dag 14 - Ivanhoe Lake Provincial Park

2 augustus 2017 - Ivanhoe Lake Provincial Park, Canada

Het lijkt haast wel een relax vakantie te worden, weer is het pas na tienen als we wakker worden. Ondertussen hebben de anderen twee kleine wandelingen gemaakt, maar deze vallen erg tegen. Over het park zelf lopen is leuker, dan zie je nog meer zelfs.

Tussen de middag steken onze pancake masters de  handen uit de mouwen en zetten een flinke hoeveelheid fluffy pancakes op tafel. Met syrup, suiker, pasta en jam hebben we zo een heerlijk maaltje.

De kids vermaken zich een poos met twee leeftijdsgenootjes die naast ons zijn komen staan. Goed om zo hun engels eens echt in de praktijk te kunnen gebruiken. De mannen zijn "en rondje rijden", even de accu van de camper opladen en meteen even een hengeltje uitgooien. De vrouwen zitten warm binnen in een andere camper te lezen en warme thee te drinken. Het is echt een stuk kouder en bewolkter vandaag. Als de mannen terug zijn gaan ze toch nog even op pad, de Saw Trail lopen. Een wandeling van een kleine drie kilometer die we in precies een uur lopen. En koud hebben we het al snel niet meer. Wat een zware tocht. Enorme steile klimpartijen en afdalingen. Maar wel mooi, je loopt van meertje naar meertje.

Als we terug zijn bij de campers staat het eten klaar op tafel en zijn alle kids lekker gedoucht. Die hebben schijnbaar nog even een duik in het meer genomen. Wat is het toch fijn dat iedereen lekker kan doen wat hij zelf wil. Dat, en soms een beetje uitslapen, is toch echt vakantie.

1. Marianne:
    4 augustus 2017
    Heerlijk.
  2. Antoinette:
    4 augustus 2017
    Vakantie alles mag niets moet heerlijk toch!