Dag 4 - Presqu'ile Provincial Park - Bancroft

23 juli 2017 - Bancroft, Canada

Vandaag vertrekken we al vroeg naar onze volgende stop; Bill en Shirley Davis. Dit zijn vrienden van Sylvia en Carel, die er met de hele familie enorm naar uitkijken om ons te zien.

Onderweg kopen we wat broodjes en parkeren de campers ergens langs de berm en zetten zo een pop-up lunch in elkaar. Ideaal en het echte kampeerleven. Er is zelfs een klim- en glijtoestel voor de kids in de buurt.

Rond het middaguur komen we aan bij Bill en Shirley waar we met open armen worden ontvangen. We kletsen en drinken de hele middag, terwijl de kids zich uitleven met een paar potjes croket. Ze wisten nog dat toen Rick en Daan hier in 1996 waren zij dit ook erg leuk vonden, en hebben het nu voor de volgende generatie gekocht. Ook nemen Gary en Michael ze mee vissen, maar de vangst bedraagt helaas niet meer dan een kikker.
's Avonds krijgen we een heerlijke lasagne opgediend met als klap op de vuurpijl een enorme slagroomtaart met de Nederlandse en Canadese vlag en de tekst welcome friends.

Helaas gaat het met Shirley even niet zo goed en wordt ze door de ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Wij mogen gerust blijven en hebben nog een gezellige avond. Maar uiteindelijk wensen we Bill goedenacht en kruipen we diep onder de wol.

1. Antoinette:
    26 juli 2017
    Wat een geweldig gebaar die slagroomtaart maar een minder leuk bericht wat betreft shirly hoop dat het weer beter met haar gaat